Friday, October 19, 2007

今日はスポーツをたくさんしましたか???

 みなさん、元気 (healthy) ですか?今日はスポーツをたくさんしましたか?私は毎日ごご六時ごろエーエフシー (AFC) でスポーツをします。よく一時間します。でも、この月曜日と木曜日にジェシー(JC/Japanese Club) の友達にあいました。それから、友達と日本のダンス (dance) をしました。日本のダンスはいいでした。

 わたしは週末はたいていスポーツをたくさんします。金曜日の晩バドミントンの練習 (badminton practice) があいます。私が十四歳の時にちゅうごくにバドミントンのクラスに行きました。よく二時間練習をしました。バドミントンのれんしゅうはいいでした。でも、いまバドミントンのクラスはありませんでした。だから、いまよくテニスのクラスに行きました。テニスのクラスもいいですよ!

 わたしはジョギングをあまりしませんでした。でも、わたしは毎晩スウィム (swimming) をします。佐藤先生もスウィムをします。でも、わたしは佐藤先生に全然あいませんでした。

6 comments:

sandy said...

haha it's funny, how come you never meet sato sensee... you will meet her i bet. I will be fun.
So how long have you been doing badmiton?

said...

wowww... 陳さんはたくさんスポーツをします。 I don't understand all the kanji because I am stupid :"(

Alex said...

Ooh, badminton's a fun sport. So is tennis. How long have you been playing?

ROWA said...

Oh わたしの りょおが AFCの前に あります。でも スーポソは ちょっと。。。I actually planned to swim at AFC today, but I didnt finish my homework yet,so I just decided not to go there! Anyway..chen san did you meet sato sensei吗?

sandy said...
This comment has been removed by the author.
sandy said...

そうですよ。
チンさんのブログはかんじにたくさんあります。(i dont know the particles....having torabu with particles)
でも i understand ne!